Gesproken TV-ondertiteling voor slechtzienden

Als medewerker van Solutions Radio sta ik altijd klaar om telefonisch te assisteren.

In februari zijn we begonnen met het uitleveren van de Go-box. Diezelfde maand ben ik begonnen als nieuwe medewerker bij Solutions Radio en viel met mijn neus in de boter.

Vanaf dag 1 heb ik me bezig gehouden met de Go-box. De eerste 100 Go-boxen hebben we zelf bij iedereen thuis ge├»nstalleerd om te kijken waar we tegenaan zouden lopen. Op kantoor werkte alles natuurlijk goed maar zodra het in de ‘boze’ buitenwereld komt liepen we toch tegen nieuwe situaties aan.

Inmiddels zijn we nu zover dat we weinig omkijken meer hebben naar de Go-box. Alleen het installeren lijkt soms nog wat lastig, maar ik merk wel dat er bijna altijd iemand in de omgeving is die wel bereid is om te helpen, en ik sta ook altijd klaar om telefonisch te assisteren. Mocht het installeren echt niet lukken, kunnen we altijd nog Student aan Huis inschakelen.
Ik heb het geluk dat er een heel aantal welwillende gebruikers zijn die mij willen helpen met het testen van de Go-box. Zodra we iets nieuws hebben ontwikkeld om de Go-box beter te laten werken schakel ik deze gebruikers in om de nieuwste software te testen. Iedere keer als we wat nieuws bedenken kan ik deze mensen vragen om te testen. Zo hopen we dat we de meeste problemen al hebben getackeld voordat de nieuwe software wordt uitgerold aan de eindgebruiker.

Omdat we achter de schermen altijd druk bezig zijn met het verder ontwikkelen en verbeteren van de Go-box zal mijn werk me nog lange tijd lekker bezig houden.

Derk Martens